رادیتو وب " بهترین خودت باش " !

توسط

درباره ما :

درباره ما ؟ آیا جای این موضوع در بخش بلاگ است ؟ به نظرمان آمد تا بتوانیم با شما همراهان رادیتووب بیشتر تعامل داشته باشیم و از نظرات شما استفاده کنیم. 
به نظر ما باید از یک جمله ای کلیشه ای که ما نباید از خودمان تعریف کنیم و باید از دیگران این سوال را بپرسید استفاده کنیم. اما ...
تیم رادیتو وب متشکل شده از چند جوان ایرانی که به دنبال چالش های متفاوت هستند تشکیل شده است . تیم رادیتو از سال 1393 که تنها یک عضو داشت شروع به کار کرد و تا امروز ( حدود سال 1399 ) به چهار نفر رسیده است. داستان هر یک از اعضا این تیم متفاوت است ولی چیزی که این تیم را در کنار هم قرار داده است چیزی جر همدلی و یک هدف ، یعنی بهترین خودت باش نبوده است.

رادیتو

اما رادیتو به چه معناست ؟ رادیتو از دو قسمت " راد " + " یتو " تشکیل شده است . راد به معنای استوار و قدرتمند و یتو هم یک پسوند خیالی است که در زمان ایجاد تصمیم گرفتیم که به راد اضافه کنیم. در واقع یک طبق شنیده های ما در آن زمان به استارت آپ ها لقب یتو میدادند. هنوز هم این موضوع رو نه تایید و نه رد میکنیم. 

تجربه تجربه تجربه

با توجه به تجربه های تا به امروز ، تیم رادیتو امکان طراحی سایت شخصی و فروشگاهی را دارد و از CMS هایی همچون وردپرس و پرستاشاپ و حتی شخصی نویسی استفاده خواهاد کرد . علاوه بر این با توجه به تسلط کامل روی پرستاشاپ امکان شخصی سازی قالب ها مختلف و حتی هسته پرستاشاپ را دارد . از طرفی توانایی درتولید ماژول های مختلف را داشته و حتی چند نمونه را به صورت تجاری در بازار عرضه کرده است. اما بیشترین چیزی که در تیم رادیتو وجود دارد ، مواجه شدن با اتفاقات و چالش های جدید است . همیشه سعی در این داشته ایم که بتوانید مشکلات وبسایت ها و پشتیبانی ها را به بهترین شکل انجام دهیم. چون قبل از تحویل پروژه ها به مشتریان ما اولین نفراتی هستیم که با پروژه نهایی رو به رو هستیم و به قولی باید به دل خودمان نشسته باشد. همیشه پروژه ها را برای خودمان تصور کرده ایم و سعی کردیم بهترین خودمان باشیم.

بهترین خودت باش

از زمان شروع فعالیت به دنبال شعارهای متفاوتی بودیم. ولی همیشه این شعارها یک چیزی کم داشت. همیشه انی نبود که تیم ما را توصیف کند. وقتی که تصمیم جدی برای یک شعار گرفتیم ، به گذشته فکر کردیم تا آن لحطه! چیزی که بیشترین نکته را نشان میداد تلاش و پشت کار تیم برای یادگیری بود. ما تصمیم گرفته بودیم با احترام به تیم ها و توسعه دهنده های دیگر ، بهترین خودمان باشیم. جنگ اصلی را با خودمان داشته باشیم و تمام تمرکز را بر روی کار خودمان بگذاریم. بدین ترتیب میتوانیم بهتر از دیگران باشیم. از ان روز به بعد " بهترین خودت باش" شعار ما شد.

در رادیتو سعی بر این داریم تا با ارائه خدمات با کیفیت و مناسب بتوانیم یک تجربه خوش آیند را برای شما داشته باشیم و از همین بابت هر روز به فکر ارتقا سطح کیفی کار خود هستیم.

در صورتی که از خدمات رادیتووب استفاده کرده اید ، لطفا تجربه خود را در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید. 

2 نظر
  • مه****** ********می

    مه****** ********می 1398-12-16 پاسخ

    افرین. من ازتون خدمات گرفتم راضی بودم.
  • می****** ******سی

    می****** ******سی 1398-12-16 پاسخ

    سلام. خوش حالم با تیم شما اشنا شدم. امیدوارم که اینده خوبی داشته باشین و بهترین خودتون باشین
ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

تنظیمات